Thursday, September 18, 2008

16 Questions Meme

YES, it's me again... yes, I'm posting a lot tonight. There are reasons for my excessive posting - one is that I'm way behind on responding to tags and awards, and the other reason I'll have to explain later (maybe - besides, you might figure it out for yourselves anyway).

This is another meme I was tagged for by Tammy, my BBFF. It's called "The 16 Questions Meme".

  1. Are you pregnant? No (never gonna happen), but most of my cows are!!!
  2. When do you want to get married? Already did that on August 18, 2001
  3. Do you curse a lot? Oh He** Yeah!
  4. What are your favorite books? Legal Mysteries, Sara Donati's "Wilderness Series", Barbara Kingsolver's "Prodigal Summer"... Ohhhh there's too many to mention!
  5. Do you wish you were with someone right now? My Daddy and the Wolf a.k.a. My Boyfriend
  6. Who were the last three people that sent you a text message? Does IMing count? If so, then, Bear, Tammy, and my Sister-In-Law
  7. Are you happier single or in a relationship? Bwahahahaha - I'm married, so I better say I'm happier in a relationship hehehe (Luv ya Hubs)
  8. Do you believe everyone deserves a second chance? Yes.
  9. Do you wish someone would call you? Nah - don't like the phone - I much more prefer an instant message.
  10. What is bugging you right now? Finances (like how to make enough money to afford Moen faucets) and Time (or should I say 'lack thereof' of both)
  11. What's something you wish you could understand better? Photo Submission Guidelines (only Bear will understand this answer... and he'll help me with it too, thank goodness).
  12. If someone doesn't like you, it's usually because...? Ummmm cuz there's something about me they don't like! bwahahahaha
  13. Do you have a wild side? Nah, I'm too responsible
  14. Kissed someone in the last twenty four hours? Do my dogs count?
  15. Have you lost friends in the past year? Nope, I've gained many wonderful friends.
  16. What were you doing at midnight last night? Trying to fall asleep and stay asleep (that's difficult when Fibro and stress are involved).

1 comments:

BBFF

Hey when I did this meme the last person I was IMing was you....I wonder if that means anything? hehehe

  © Blogger template 'Totally Lost' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP